Nagu terane sotsiaalmeedia jälgija on juba märganud, siis me käime kusagil Telliskivis ja teeme midagi Palo Alto Clubis. Aga täpsemalt- mida teeme ja miks teeme? Kliki fotol ja avaneb täisinfo meistriklassi kohta.
Väga lahe on siia üles märkida meie nö. algseis. Esimese kohtumise järel paluti meil sõnastada põhjused, miks kandideerisime teenusedisaini meistriklassi.
Miks otsustasite kandideerida meistriklassi?
“Aidu Veespordikeskuse tiimi eesmärgiks oli meistriklassi kandideerides see, et võimalikult jõuliselt tulla oma täiesti ainulaadsete teenustega turule. Meie lootus on, et suudame koos disainida täiesti erilisi ja enneolematuid teenuseid, mis oleks disainitud täpselt meie kahe sihtgrupi vajadusi ja ootusi silmas pidades. Laias laastus jaguneb meie kliendisegment kaheks- 1) rahvusvahelised ja kohalikud professionaalsed veesportlased ning 2) harrastajad”.
Millist arengut soovite näha meistriklassi lõpuks?
“Meistriklassi lõpuks oleme avamas veespordikeskust, soovime seda teha julgelt, läbimõeldud teenuste ja erinevate väärtuspakkumistega meie mõlemale kliendisegmendile, et klienditeekond oleks selge, arusaadav ja lihtne. Soovime, et meie ainulaadsus tuleks selgelt välja ja külastaja tunneks pöördumatut vajadust meie juures oma adrenaliin kätte saada või kogeda midagi uut, mida kogeb siin esimest korda elus”.
Aga vaatame, kuhu lõpuks jõuame, kui kogu protsess, mida ilmestati järgmise joonisega, lõpule saab 🙂
VAHEKOKKUVÕTE:
- 13. detsembril kandideerisime meistriklassi.
- 10. jaanuaril toimus I mentorpäev- siis osales turundustuge pakkuv Terje veel üksinda, sest personaliotsing polnud lõpuni jõudnud. Koolituspäev koosnes kõikide osalejate ja mentorite tutvustamisest, mis päädis mentori valimistega, koostasime oma eelistuste pingerea.
- 25. jaanuaril kogunesime Aidus ettevõtte auditi tegemiseks. Kasutame teenusedisaini mudelite ülemärkimiseks ja moduleerimiseks MIRO keskkonda.
- 31. jaanuari II mentorpäeval oli meie tiim kohal juba täiskoosseisus, tegemist oli inspiratsioonipäevaga, kus räägiti tulevikutrendidest, digitaliseerimisest, AI-st ja kestlikkusest. Samuti saime oma esimese kodutöö.
- 14. veebruaril oli III mentorpäev. Meie tiimist olid taas kõik kenasti kohal, esitasime kodutöö, valmistusime intervjuuküsimuste püstitamiseks ja peale lõunat suundusimegi Telliskivi peale inimestelt küsimusi küsima. Igaüks siis vastavalt oma ettevõtte fookusele.
- 06. märtsil toimus IV meistriklass, mida juhtis Dan Mikkin, kelle ülesanne oli meid sisse juhatada järgmiseks etapiks, kus tulevad mängu personad ja klienditeekond. Esitasime uhkesti oma kodutöö, kus 3 minutilise esinemise sees võtsime kokku oma 4 intervjuud ja 72 lahke inimese vastused küsimustikule. Intervjueerida tuli väljavalitud sihtgruppi, kes meie jaoks on välisturistist harrastaja ning leida erinevate intervjueeritavate vastuste vahel seoseid. Lisaks ootame ka laiemat gruppi oma õlga alla panema, selleks on koostatud väike küsimustik SIIN! Kuna küsimused olid kõigile sarnased, siis hakkasime märkama mustreid. Kui kõik info sai kantud MIRO-sse, siis hakkasime märkama mustreid. Ja neid meil oligi vaja!
- Mida veel kodutööna tegime? Sai teha 1 vaatlus ja 1 autoetnograafia. Käisime nimelt Raineriga vaatlemas, kuidas Kiviõli Seikluskeskus oma teenuseid on disaininud. Rainer võttis suusad ja läks mäe peale ning Terje viis läbi vaatlust vastuvõtus, laenutuses ja kohvikus. Teate, me tõesti soovitame väga Kiviõli seikluskeskust, sest seal on asjad väga heas korras! Me tegelikult aimasime, et kõik on hästi, kuid üllatusime siiski. Kui kõik läbi viidud uurimismeetodid kokku võtta, siis selgus sealt järgmine:
– Melu peab käima kogu keskuses
– Majutus on hädavajalik
– Lisateenuseid peab olema siduvalt palju
– Maitsev ja taskukohane toit
Lisaks esines inspiratsiooniesitlusega Terje, sest tema osales aasta tagasi tookord Mäetaguse mõisahotelli juhina samuti meistriklassis. Vaata siit videot, miks ta osales ja miks soovitab teistel osaleda.
Teeme 20. märtsil toimuva meistriklassi toimumiseks taas kodutöid. Koostasime klienditeekonna, hindasime erinevaid etappe selles ja lõime 4 erinevat persoonat. Uuesti peame selle kõik mahutama 3 esitlusminuti sisse ja 20. märtsil uuel kohtumisel Telliskivis, eks siis selgub tõehetk, et kuidas meil seal läheb 🙂